Glory days

Fredagen vart en helt okej kväll. Började kvällen hos S med bubbel och fix. Kollade lite halvt på Let´s Dance och BlondinBella var ju stel som en pinne och Laila var ju grym. Hon är nog min nya favorit. Vi drack, snackade och hade det bra i några timmar innan  det blev en kylig cykeltur ner på stan. Blev ett försök på BMB och vi kom in men vände lika snabbt då det var så dött som det kan bli. Mötte upp några härliga grabbs och hängde med dem till å. Blev en lagom kväll med ett visst inslag av drama, men vad är en kväll med mitt gäng utan lite drama :P. Gjorde för övrigt värdens vurpa efter att jag parkerat cykeln hemma och skulle in i genom porten, snacka om att jag fortfarande har ont i nacken efter den smällen.



Steg upp lagom tidigt i lördags eftersom det stod bakning på schemat. På två timmar lyckades jag med bedriften att baka kokostoppar, kärleksmums, äppel/kanel muffins och chokladmuffins med nobless. Det var en bedrift för att vara lite småbakis. Röjde upp hemma och fixade till mig själv och åkte ner på stan och mötte Emelie. Blev en lunch på Subway och en utfrågning om vad som hänt under lovet. Sen begav vi oss till Bombadier Arena för att kolla på bästaste Fia. Vilken match det blev, det var så spännande att jag inte visste vart jag skulle ta vägen på slutet. Och oturligt nog förlorade IVH :(. För övrigt var dommaren inte den bästa, det höll nog hela läktaren med om. Emelie satt lite små chokad och trodde inte det kunde gå så vilt till på en handbollsmatch :P. Köpte rosa och vita tulpaner till mig själv på vägen hem, något måste ju få liva upp nu när det bara är grått ute. Spenderade kvällen hos Älsklingen, blev en lasse dvd och lite sport. Ett perfekt avslut på en lång dag <3.

Idag har det fixats och donats i lägenheten. Släkten kommer om mindre än två timmar för att fira födelsedagen som var förra veckan. Allt är ordnat, det är bara jag som ska fixa mig själv så är alla välkommna. Sen blir det troligtvis fotboll med Älsklingen hos hans mamma och sen en tidig kväll. För imorgon börjar skolan igen, tidigt :(.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0