Stati-fucking-stik

Spenderade gårdagen med huvudet i statistikböckerna. Fick en hel del gjort men på eftermiddagen svek konsentrationen drastiskt. La ner pluggandet för dagen efter 6 timmar och spenderade eftermiddagen i soffan med The Hills maraton. Me like :). Älsklingen kom och hämtade mig efter att han varit hos sin mamma. Åkte hem till honom och då fick jag gå på skattjakt efter min födelsedagspresent. En massa kluriga ledtrådar, iallafall i min värl. Jag hatar sånnan grejer för jag ser inte de självklara. Det är precis av den anledningen jag hatar På spåret, för jag förstår verkligen inte hur man ska tänka. Men efter många om och men hittade jag min födelsedagspresent bakom guds högra hand. Ett presentkort på 5 aktiviteter med Älsklingen, bla. middag på resturang :). Blev en härligt slapp kväll med lite Londonplanering och sport, skräll.

I morse var det tidig uppstigning igen med slapparstund i soffan och frukost. Sen tog jag tag i mitt liv och började med plugget för dagen. Gjorde en hel del innan mamma och pappa kom med grejer från IKEA. När de gått så blev det lite pysslande med det för att få ordning i garderoben. När det var gjort så fanns det ingen mer motivation till att plugga så jag la ner det för dagen, men har hunnit med mycket och imorgon börjar slutspurten.

Ikväll blir det födelsedagshäng för mig hemma hos E med henne, S och Sanna. Trevligt trevligt. Mindre trevligt blir att cykla hem till Golden Hill i en massa minusgrader.

Kommentarer
Postat av: alex

plugga inte ihjäl dig darling <3

2009-01-05 @ 14:36:54
URL: http://alexplats.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0