Ja, jag är en dålig bloggare

Fy skäms på mig! Men min tid har inte riktigt räckt till, allt fokus har legat på skolan förra veckan eftersom det var tenta på fredagen. Så spenderade hela veckan i skolan med näsan i böckerna. Hade tenta i fredags eftermiddag och de gick väl som det gick, blir riktigt glad om jag klarar den ska jag säga. Mötte upp Emelie och Linnéa efter tentan och gick ut och käkade. Sen hängde vi på Riva, drack goda drinkar och fick ta emot ett antal karriärstips. Emelie sammanfattade tentan ganska bra när hon sa att hon visste att jag fått någ när håret åkte upp i en hästsvans. Så rätt så rätt.

I lördags blev jag upplockad av E och S för en sväng ner på stan. Strosade runt lite innan vi skilldes åt och jag gick och fick massage och ansiktsbehandlin i två timmar. Så galet skönt. Mötte upp S och E igen och käkade och kollade runt lite mer innan vi åkte hem. Fick skjuts hem till mami och papi av E, och slappade framför bandyfinalen. Fick god mat och mycket uppmärksamhet. Började dock känna mig lite hängig och så rätt jag hade, här kom förkylningen som legat och tryckt under hela hösten och vintern. Blev upphämtad av Älsklingen och åkte hem till honom för mys. Blev lite Robinsson och lite annat trevligt. En utsalgen mig somnade sött i soffan tidigt på kvällen. Vaknade till lite senare och släpade mig in till sängen. Somnade sött bredvid min Älskling.

Söndag och dunderförkylning. Spenderade dagen i soffan med att förbereda opponering och försöka kurera mig. Tvättade även på eftermiddagen och fyllde på kylen och sen var det tillbaka till soffan. Spenderade resten av söndagen där i hopp om att bli frisk. Men tji fick jag. Det var ännu värre i måndags och då var det skola hela dagen med opponering och mojs. Hela kvällen spenderades i soffan.

Resten av veckan har spenderats i skolan med Linnéa och skrivit på uppsatsen. Det har gått frammåt och vi skickade in ett bra PM1 idag innan vi tog helg. Har spenderat eftermiddagen med att lägga upp auktioner på tradera och bara softa. Ikväll blir de tacokväll med tjejliga, även lite LD ska vi nog kunna klämma in :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0