Myslördag & Fixsöndag

Fredagseftermiddagen bjöd på lite gos med min Älskling när han kom för att hämta Ps2 till förfesten på kvällen. Ibland är det sånt som gör min dag. Kvällen bjöd på en härlig stund med min tjejliga. Gjorde tacos, härligt gott, och sen belv det till att krypa upp i soffan med massa ljus tända och kolla på LD. Det blev mycket skratt, så mycket att tårarna sprutade och att det värkte i magen. I rätt sällskap så :). Hejjade på Magnus rakt igenom, men Lailas "shownummer" var otroligt vacker. Blev en relativ tidig kväll eftersom alla var trötta efter en lång vecka.

Hade ju som plan att sova bort hela lördagen, men tji fick jag. Vaknade pigg och glad redan halv åtta, sjukt. Tog mitt täcke och la mig i soffan istället och där låg jag hela dagen. Så otroligt skönt och välbehövligt. Första dagen på evigheter som det inte fanns något planerat på. Pratade lite med S i telefonen och sov i några timmar, perfekt. Älsklingen kom och hämtade mig på kvällen och vi åkte till McD för en slapp lördagsmiddag :P. Sen blev det hem till honom och bara ha det bra. Blev ompysslad från top till tå och det var underbart. Hade ett halvt öga på fotbollen också.

Vaknade strax innan klockan ringde i morse, men nog var jag trött för det. Pallrade mig upp och gjorde några hårdmackor och lite té och satte mig framför datorn och kollade runt. Har röjt upp, diskat upp diskberget från i fredags och handlat, så nu är kylskåpet fyllt med nyttigheter. Resten av dagen kommer att ägnas åt städning, planera Sthlm, söka till ht och laga god mat. Ikväll kommer Älsklingen hit efter sin låååånga dag. Imorgon är det hans födelsedag och då ska han få paket :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0