Lovely.

Söndagen bestod av en massa fixande och trixande. Blev även en hel del slappande framför TV:n innan Älsklingen kom över efter sin långa dag. Mös lite i soffan innan sängen lockade för mycket. Underbart att få somna bredvid sin älskade efter en lång dag. Vaknade när klockan ringde i går morse, men vi låg och drog oss ett tag innan det blev sång för Älsklingen. Kan inte påstå att den var speciellt vackert, men nog kom det från hjärtat allt. Det som räknas. Älsklingen fick lite paket på sängen och han verkade nöjd. Rörde oss mot gymet sen och jag kan säga att det känns att jag lever idag. Gymade igenom hela kroppen under lite assistans från Älsklingen, men det mesta klarade jag själv. Kom hem och parkerade mig i soffan med lite fil och knäckebröd och tog mig an opponeringen och förberdelserna för nästa del i uppsatsen. Gick helt ok, men hade lite problem med nästa del. Sjukt svårt att hitta företag när bara 8% av alla börsnoterade svenska företag sysslar med det vi skriver om. Men men, det ska nog allt gå. På eftermiddagen blev jag upphämtad av Älsklingens mamma med syskon och vi åkte hem till Älsklingen för att fira honom. Blev lite kakor och bullar som satt kalas i magen :). Spelade även lite GuitarHero innan vi åkte hem igen. Spenderade kvällen i soffan med massa tända ljus och en tidig kväll.

Vaknade i morse med ont nästan överallt. Men de är en skön smärta, längtar redan till nästa pass som blir på torsdag. Åkte till skolan och mötte upp Linnéa för att förbereda opponeringen. Det gick som på räls, skönt att vi tycker lika om det mesta. Började även ta kontakt med vissa personer till uppsatsen. Gick på en föreläsning om problem och syfte, men det var vi och tre andra studenter där och våran handledare. Kunde ju ha varit mer värt, men det va skönt att få vissa saker bekräftade så att vi tänkt lite rätt iallafall. Seminariet på eftermiddagen hade nog kunna gett mer om inte alla varit supersega. Men vi fick rätt bra kritik som vi tar med oss. Åkte och lämnade blod efter skolan och det gick lite bättre den här gången. Jag som trodde jag skulle klara mig från att må dåligt, men icke. Hade ju varit duktig och druckit och ätit bra under hela dagen, men men kanske går bättre nästa gång. Nu är jag äntligen hemma och placerad i soffan med en smoothie. Perfekt avslut på en tisdag blev att jag får tillbaka pengar på skatten. Lovely. Kunde inte sitta bättre hos en fattig student. Imorgon är det en ny dag med nya tag och mitten av veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0