Likblekt

Det va precis vad de va igår kväll från ManU´s sida. Riktigt tråkigt, men det syntes så väl att det inte fanns någon glöd. Men de kan ju inte vinna allt jämt. Tråkigt nog hjälpte det inte med mina små djävlar på varsin axel. Men nu är det en ny säsong att ladda inför. Somnade sent igår, kunde inte riktigt släppa tankarna på uppsatsen. Men nu är det bara några timmar kvar.

Gick upp tifigt i morse och såg att regnet öste ner. Lagom roande. Unnade mig två limpsmörgåsar och té och satte igång med det sista på opponeringen som var kvar. Gjorde klart det och regnet hade fortfarande inte slutat smattra mot fönstret. Tog tag i presentationen som ska göras imorgon på slutseminariet och de ska nog gå vägen imorgon. Hoppas inte nervositeten tar över bara, har några rosa stödord att luta mig mot om de skulle vara så. Tog de lungt och fixade lite innan jag cyklade iväg till skolan, utan regn :). Mötte upp Linnéa och förberedde de två sidoopponeringarna och våran huvudopponering till imorgon. De är så otroligt svårt, man vill ju inte såga någon grupp för man vet ju att alla har kämpat. Men det är verkiligen klassskilland på vissa av uppsatserna. Hoppas det går vägen för oss imorgon bara. Missade precis regnet innan jag cyklade hem.

Lyxade till det med riktigt god mat när jag kom hem. Har försökt slappna av inför morgondagen, men vet inte riktigt hur det har gått. Kan tänka mig att det blir lite svårare att somna ikväll än vad det vanligare är. Positiva tankar är det som ska dominera, inga domedagstankar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0