1:a advent

Så var julen här, eller kanske inte på riktigt. Inte en snöflinga så lång ögat kan nå. Några fjuttiga högar med smält och smuttsig snö ligger lite här och där. Typisk svensk jul med andra ord. Får väl ha hoppet kvar tills några dagar innan jul, har inte snön kommit då så behöver den inte komma alls.

Fredagen spenderades med plugg, duktig student. På kvällen blev det fika och massa snack med Jä. Massa mysigt och tiden bara flög iväg. Så skönt och ses och bara prata om allt, speciellt våran gemensamma dåliga torsdag. Life sucks sometimes. Kom hem och såg att Andreas fick lämna Idol, äntligen säger jag bara. Amandas verision av Hallelulja gav mig gåshud. Så bra, nästan för bra, tårarna var inte långt borta.


Lördag och busväder igår. Spenderade dagen med näsan i böckerna och gjorde lite framsteg, ännu duktigare student. Spenderade eftermiddagen med att prata med S och kolla på Ciderhusereglerna. Kvällen spenderades hemma hos Älsklingen, massa mys med massage och välbehövlig ompyssling. Kan inte förstå att någon får mig att må så bra. Kan vara för att han är bäst <3.

Tanken för söndagen var tidig uppstigning, men jag stannade kvar i sängen i stället och sov en timme längre. Välbehövligt må jag säga. Har pluggat lite och snart ska det fixas innan man ska iväg. Det är pepparkaksbak och matlagning som står på schemat med S och L. Mycket trevligt. Och imorgon börjar en ny vecka.

image25
Saknar <3
Julklappsbyte?

Kommentarer
Postat av: L i n d a s . L y a

Vill du ha den? : )
Adda mig på MSN så fixar vi det! [email protected]

2007-12-03 @ 15:33:48
URL: http://lindaslya.blogg.se
Postat av: Anonym

later som en bra ide! sakanr dig gullis. borjar fa lite hemlangtan men tror det gar over nar vi kommer till bkk imorgon :) ses snart! pusspuss PS kanske kan organisera en lite traff tills jag kommer? hors, puss

2007-12-06 @ 14:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0