2007

An other year has gone by.
Näst sista dagen på 2007 och tid att tänka över året som varit. Ett bra år och ett år som försvunnit med en rasande fart. Jag har levt, älskat och njutit, även om livet haft sina motgångar och inte visat sin bästa sida i alla lägen. Jag går vidare till 2008 som en starkare människa, känns det som iallafall, med en påminnelse om att jag ska lägga mest energi på mig och de människor jag älskar. De andra behöver man inte fixa och dona så mycket med när man inte får någon tacksamhet tillbaka.

Aldrig gjort förut: Pluggat på högskolan
Nyårslöften: Tog nästan hela året innan jag började leva efter det
Död: Ingen, som tur var
Land: Turkiet med min Älskling <3
Lärdom: Att jag ska sluta lägga så mycket energi på andra människor som inte ger något tillbaka
Framgång: Att klara av högskolan trots enorm prestationsångest
Skada: Ingen märkvärdig, dock massa blåmärken eftersom jag tydligen är otroligt klumpig
Köp: Inget utöver det vanliga, dock massa skor och kläder
Slöseri: Alla pengar som försvunnit iväg pga sockersug
Glädje: Att jag nu vet vilka som älsklar mig, precis som jag är
Jul: Antagligen den sista där jag bor hemma, får vi hoppas på
Program: För många serier & för lite tid :P
Önskan: Ingen speciell
Födelsedag: Efter tolvslaget irrandes runt letande efter min kuvertväska, neckad gratis inträde trotts födelsedag - aningen sur, bakisdag med S och E kollandes på Ivanhoe, myskväll med Älsklingen.
Må bra: Vännerna och Kärleken
Saknad: Tiden som varit när livet var lite enklare och man inte var fullt så vuxen
Människa: För många

Kom 2008 och ta mig med storm, visa vad livet har att ge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0