Lite jul



Så var ännu en helg passerat och nu är det inte många dagar kvar till jul :). Spenderade fredagskvällen hemma hos min Älskling. Kollade på Natt på museet, bättre än jag troddde. Somnade tryggt i min älsklings armar och sov hela natten lång. Vaknade vid lunch på lördagen, åkte och fixade lite ärenden innan jag blev hemskjutsad.

Lördagen bjöd på Julshow med S, E och Sanna. Blev förferre hemma hos Sanna, promenerade genom stan till BMB där det bjöds på show. Måste nog säga att julfest is the shit, för tillfället. Galet roligt vi hade tillsammans med alla företag. Vandrade hemåt strax efter 12 och stannade på BC innan vi åkte hem.

3:e advent igår och mys med Anna, Fia och Jä va planerat. Cyklade hem till en brunbränd Anna som kom hem från Thailand i torsdags. Sen kom även Fia och Jä, det blev massa snack, glögg och pepparkakor och lite planerande. En härlig dag som fick mig att glömma all stress med skolan. Kom hem med lite nya krafter och tog mig igenom två kapitel i kurslitteraturen utan större problem. Tillbringade kvällen med Älsklingen, massa mys och lite Parlamentet.

Måndag idag och frosten ligger kvar på taken, riktigt mysigt måste jag säga. Har spenderat dagen i sängen med att läsa de tre sista kapitlen i kurslitteraturen, slagit in och fixat de sista klapparna och lyssnat på julCD för att komma i stämning. Börjar nog kännas lite, hoppas på mer efter torsdag när man går på "lov". Fick även hem mitt paket från eleven.se, härligt med lite nya fräscha grejer. Ikväll blir det träning med S och sen hem till henne för lite kvalitetstid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0