Sliten

Det är bara förnamnet. Känns som jag pluggar mer än jag sover, men efter helgen blir de ändring på det. Sliten i kroppen och i huvudet, men bara några dagar kvar nu.

Tog mig en sovmorgon i morse, men Maria väckte mig med ett sms. Jobbigt värre, och inte kunde man somna om heller. Gick upp och tog en lugn morgon innan jag tog bussen till skolan. Gick och terroriserade Kårexpeditionen lite innan föreläsningen. Nu är det i alla fall klart, efter många om och men, att jag, S och E åker till Eskilstuna den 15 och tömmer baren på Kåren. Sjuktkul ska det bli. Föreläsningen gick bättre än förväntat, så man ska inte klaga. Fick sluta en kvart tidigare men kom hem samma tid som vanligt. Undra hur det kan komma sig. Måste ha något med VL att göra, hann passera två stycken av varje buss innan min kom. Lunch och plugg när jag kom hem. Fick mig ett litet snack med Annisen från Thailand, trevligt trevligt. Hon och H har bara en vecka kvar på sitt äventyr och sen är allt som vanligt igen :). Planer är i alla fall uppstyrda.

Ikväll blir det julgala med S på BMB, trevligt. Hoppas på att lite julstämmning infinner sig. Annars bara kul att njuta lite. Imorgon är det fredag och då har E äntligen kommit hem. Några veckor hemma över jul och sen tillbaka till Kristianstad. Men på fredag ska vi njuta, middag och massa snack :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0