Vår dag

Idag är det vår dag, min & Älsklingens. Ett antal månader har passerat sen det blev vi två. Kan nämna att det är 50+ någonting. Att träffa en människa som förstår mig innan och utan och verkligen får mig att må bra. En person som jag kan ligga helt tyst bredvid och känna mig som världens lyckligaste. En person som med sina ögon kan få mig att smälta. En person som jag verkligen Älskar. En person som är Min. En person som jag stöttar. En person som jag vill ska ha det bästa. En person som i mina ögon är så bra och underbar.

Jag Älskar Dig <3

Kommentarer
Postat av: johanna

Wow, 50 månader! Jag och Markus har ju knappt varit ihop 50 dagar!

2007-12-04 @ 17:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0