En hyffsad kväll

Även fast dagen igår var riktigt pissig så blev kvällen mysig. Jag fick en ursäkt, S och jag styrde planer och Älsklingen var med på TV :). Fick en välförtjänad ursäkt efter utskällningen, det tackar jag för då jag verkligen inte förtjänade utskällningen. Men nu lägger jag det bakom mig och går vidare.

Pissigt väder ute idag som gör att man bara vill ligga i sängen och gosa, men icke. Sitter vid köksbordet och pluggar och letar lägenheter. Men det senare går inget vidare. Blir plugg för hela slanten idag och ikväll blir det dejt med Jä. Ska muntra upp varandra efter dåliga torsdagar. Lyckades i alla fall låta bli att missbruka HM´s webshop igår när livet var pissigt. Strongt gjort tycker jag. Drömmer fortfarande om att åka till Vingåker och shoppa loss, men till det behövs mycket pengar, som inte existerar.

Annars blir det en soft helg. En del plugg och på söndag är det julbak, middag och film med S och L. Mys :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0