Latis

Idag har det varit en stor latis dag, har ännu inte kommit upp ur sängen och har napat två timmar på eftermiddagen. Otroligt skönt måste jag säga och helt välbehövligt. Har dock ägnat mig åt lite pluggande i sängen. Kvällen kommer nog spenderas med S och förhoppningsvis L.

Igår var det fredag och jag var ledig. Blev lite pluggande och en lite fixande. Spenderade kvällen hemma hos S, blev mat, Idol och Pretty Women. Kan inte räkna hur många gånger vi sett den nu, men den är fortfarande lika bra. Så många gånger vi spenderat en söndag framför den här och bara mått bra. "She rescues him right back". Min all time favorite skulle jag tro. Och musiken gör det ju inte sämre heller.



Drömmde att Anna kom hem inatt. Hon och Lollo kom tillbaka till Sverige bara för att se Fia spela en match, sen var hon borta på andra sidan jorden igen. Otroligt glad jag blev av att få se henne igen, men otroligt jobbigt att hon lika snabbt försvann igen. Får sakna henne ända fram till i mitten av december.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är den inte väldigt romantiserande av prostitution? Man reagerar ju knappt över att han faktiskt är på väg att köpa sex av en ung kvinna.

2007-11-10 @ 17:20:43
Postat av: Anna

Låter bra det :)
Det är meningen att folk ska roas över bloggen!

2007-11-11 @ 18:52:55
URL: http://hockeyfruns.blogg.se
Postat av: anna

hihi vilken knasig drom :) pusspuss gullis!

2007-11-16 @ 10:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0