Vinteronsdag

image19
Bild: www.deviantart.com

Snön faller kraftigt men sakta utanför köksfönstret. Trotts att den smälter på direkten när den landar på marken är det rogivande på något sätt. Längtar nästan tills det blir massor med snö och lite lagom kallt och solen skiner så de bara sticker i ögonen när man är ute. Sen kommer man in med rosiga kinder och njuter en kopp te.


Tisdag igår och mkin hjärna var helt felinställd trodde att det var torsdag, precis som den trodde i mpndags också. Så knasigt det kan bli ibland. Lunch på Kåren med S och hennes klassisar och sen eftermiddagsföreläsning. Gick helt ok, trotts att läraren blev så ivrig över att skriva snabbt på tavlan att hela tavlan skakade och halva klassen fnittrade. Tillbringade kvällen hos S, en riktig slappar kväll , Uggly och Desperate. Sämst var dock cykelturen hem, svinigt kallt.

Onsdag och mitten på veckan, börjar närma mig torsdagen som min hjärna envisas med att vilja ha. Tidig uppstigning i morse för att plugga. Har nu setat i 6 timmar och pluggat och är äntligen klar. Nu blir det softande och fix. Gästföreläsning av Riksbankschefen på eftermiddagen, kan vara intressant då det kommer till största del handla om det jag läser nu. Sen blir det raka vägen hem till Älsklingen <3. Bara vara och inte bekymra mig om någonting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0