Höstrusk

De är vad det är utanför fönstret, det blåser och regnar och är väldigt mörkt ute. Inte det finaste höstvädret som mamma och pappa kommer hem till idag efter en vecka på fuerta ventura.

Har haft en galet skön helg. Fredagen bjöd på en visit till Uppsala för att hälsa på Jä. Vandrade i lite affärer, shoppade en del och trängdes med alla andra som fått pengar, fick testa på att åka buss själv genom Uppsala, men det gick också bra. Sen blev det mysmiddag hemma hos Jä, kyckling och potatisallad och lyxefterrätt med chokladmousse och hallon. Självklart en massa snack och skratt innan det var dags att hoppa på bussen tillbaka till Västerås.

Lördagen började tidigt, skulle träffa Älsklingen kl.11 på stan men var nere till kl.10, ville shoppa lite innan eftersom vi egenligen skulle till Åsby. Blev lite allt möjligt som fick följa med mig hem från stan bla. en väska, två par jeans och en kjol. Lever verkligen inte som en student just nu, men får väl göra de nästa månad istället. Åkte till Åsby och hade det mysigt, köpte lite skålar till min serie, så nu är det inte mycket som fattas. Sen blev det pizza hut till lunch och sen skulle vi bara in en snabbis på IKEA för att köpa galgar åt mig. Men Älsklingen fick lust att köpa ett vitrinskåp bara sådär, så det blev lite tyngre än vi räknat med. Sen var det dags för handboll, favvis fia spelade. Men dom förlorade :(. Åkte hem till Älsklingens mamma och hälsade på en snabbis innan vi åkte hem till mig och var helt döda efter en lång dag. Kvällen bjöd på tacos och TV och tidigt sovande.

Myssöndag för hela slanten, kom inte upp ur sängen förän på eftermiddagen. Älsklingen åkte hem och jag fixade och donade lite innan jag och S skulle träna. Sämsta passet igen, börjar bli så trött. Åkte hem och käkade och hade mig innan det bara av till S för att kolla nya Beck med henne, Sanna och Jonas. Mycket trevligt.

Idag kommer mamma och pappa hem. Så dagen började med städning av hela huset, diskande och sen handla. Så då har jag varit en mycket duktig dotter. Ska bara lata mig i sängen resten av dagen och ikväll blir det träning med S. Sen kommer mami och papi, hoppas på en liten present :).

Kommentarer
Postat av: fiaooo

tack för att ni kom och kollade. det betyder mycket

2007-10-29 @ 19:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0