Massa plugg och otroligt duktig

Har inte bloggat på flera dagar nu, känns helt ok. Veckan har spenderats med en hel del plugg, kollat på lägenheten en gång till och laggt mig i budgivningen på den, spenderat tid men min Älskling och tränat. I fredags var det äntligen dags för festen som jag längtat så mycket efter, Anna och Fias gemensama 20-års fest. Började dagen med lite plugg och sen en "napp" på tre timmar. Åkte hem till Älsklingen med Jä innan vi skulle på festen, tog en drink och spelade lite Wii. Spenderade en underbar kväll med massa underbara människor. Grattis Fia & Anna och tack för en toppenkväll. Älsklingen och jag snubblade hem framåt midnatt och somnade på stört.

Igår var det en riktigt höstlördag, gjorde ingenting och det var tokigt skönt. Vaknade vid 9 snåret bredvid min Älskling och låg kvar i sängen till lunch, åt en baugett, kollade på fotboll, somnade i soffan, vaknade, åt på McD och åkte hem till Bjurhovda. Kvällen spenderades med S framför Svensson Svensson och Hip Hip Hora. Som sagt en helt perfekt lördag. Kan nog inte bli så mycket mer utvilad, så nu är det nya tag inför tentapluggandet och inlämningsuppgiften som drar igång imorgon.


En av dom sjukare scenerna i Hip Hip Hora, läraren är ju inte riktigt klok.


Så var det söndag igen, men ingen större ångest idag eftersom jag var latis igår. Har gjort tre uppgifter på inlämningsuppgiften och hoppas på att Maria tycker dom är bra, så att vi kan använda dom. Ikväll blir det träning med S och L, ska stepa järnet så att jag sover som ett barn inatt.

Anna, ha det underbart på din lååånga semester och njt av tiden borta från kalla Sverige så längtar jag efter dig här hemma. Längtar tills du kommer hem och delar med dig av alla dina upptåg och jag får skratta och prata av mig med dig igen. Du är kalasbra, glöm aldrig det <3

Kommentarer
Postat av: anna

tack sotisgumman! just nu regnar det men annars ar allt toppen. kommer sakna dig ocksa men langtar till julmys nar jag kommer hem. pusspuss

2007-10-09 @ 08:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0