Ännu en ny vecka

Tiden rasar iväg och bloggen får inte så mycket uppmärksamhet. Kan även bero på att internet inte riktigt vill som jag, men tror jag fått kläm på det nu. Fredagen bjöd på träning och sen blev man bjuden på resturan av Älsklingen, kanonmysigt och en toppenavslutning på veckan. Lördagen började tidigt i högt tempo. Träffade Jä, Anna, Fia och Groth för en frukost och snackis. Sen blev det ärenden i turbofart. Blev nog någonting bra av det hela skulle jag tro. Kvällen spenderades med S och L hemma hos Sanna och Jonas. Drack lite gott och firade Sanna som fylde år. Igår var det en riktig söndag, en sån söndag som gick så tokigt långsamt och sen vet man inte rikgtigt vad man har spenderat den men. Blev lite plugg och en hel del fixande. Kvällen spenderades med min Älskling, då kan söndagen inte bli så mycket bättre.

Måndag och ny vecka i full hastighet. Känns som att det är mycket som måste hinnas med att fixas, både plugg och massa annat som blivit lidande. Nyss hem kommen från föreläsning och lite plugg väntar. Sen bär det av till doktorn efter att man fått tagit mami till hjälp för att få en tid. Hoppas på pencilin så att man blir kvitt förkylningen någon gång. Sen blir det visning x2 och träning med S och L ikväll. Fullspäckad dag som sagt, inte konstigt att jag känner mig stressad.


Kommentarer
Postat av: anna

åh sanne, börjar alltid gråta av dina klipp ;)hihi. rings <3

2007-09-24 @ 18:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0