Ensam kvar på guldkullen

Så var man ensam kvar på guldkullen, my beloved Goldenhill. E var först att lämna gänget, K-stad blev hennes nya ställe, sen var det Älsklingen som flyttade till andra sidan stan, L lämnade oss i sommras för ett liv på Gidde och nu håller S på med sista fixet och flyttlasset går imorgon för ett liv på Haga. Själv sitter jag kvar på Goldenhill och drömmer om en egen lägenhet där jag får fixa till det som jag vill ha det, skapa mina egna rutiner och bestämma själv vad som ska lagas till mat och när den ska ätas och massa annat sånt. Visst jag ahr det säkert jävligt bra som inte har massa utgifter som det blir när man flyttar, men dom tar jag gärna för att få pröva och stå på mina egna ben. Jag längtar så gräsligt mycket.

Gårdagskvällen spenderades med la familia på DiSpagna. Pappa fyllde gubbe och det firade vi, hade det massa mysigt. Kom hem sent och kollade på sista avsnittet av What About Brian innan ögonen gick i kors. Idag var det föreläsning som gällde i morse. Lite lugnare och mer pedagogisk än den i tisdags, tacka gud för det. Eftermiddan har spenderats med lite anteckningar och massa surfande på modebloggar och liknande. Träning ikväll igen är det som gäller. Blir step ikväll, hoppas det är lika bra som det passet som Helena hade i våras.

Imorgon är det fredag och äntligen helg. Inget finns planerat förutom lite plugga och kolla på S lägenhet på eftermiddan. Och en massa längtan tills lördagen kommer. Äntligen lite kvalitetstid med Anna och lite shopping för att lindra min alla-flyttar-hemifrån-depression. Ska nog även klicka hem lite fina smycken under helgen.

Här är någon som ger mig gåshud, vilken jäkla röst. Gärna för mig i höstrusket med en kopp te och en filt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

han är ju helt underbar paul potts! :) blir nog svårt på lördag förresten.. tight på dagen iaf. :S

2007-09-13 @ 21:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0