Take me away, far far away

Take me away from this rainy monday. Sweep me of my feet and make me feel like a princess. Hösten har kommit med dunder och brak, men jag hade föredragit om den kom senare. Visst hösten i alla ära i kalasmysig. Om det är rätt sorts höst, med fina färger och svagt värmande sol. Men den här sortens höst är bara skit, speciellt om man ska cykla till skolan. Ibland hatar jag Sveriges väder, men bara ibland.

Träffade Maria i skolan tidigt i morse och gick igenom lite övningar, och vi hade tro det eller ej fattat dom lagom mycket. Dagens föreläsning var kalastråkig, så efter skolan blev det stan för lite spontan shopping, några halsdukar, leggings och nagelack. Hittade äntligen min skinnjacka som jag letat efter och imorgon blir den min :).

Egentligen borde dagens anteckningar studeras noga, men vem har motivation till det. Kanske läser lite senare och är duktig högskole student imorgon och på onsdag. Någon som gör mig glad idag är i alla fall Brittney. Så kasst framträdande på VMA´s i natt så jag vill bara skratta. Men mest av allt är det nog bara synd om henne, eller vad vet jag. Jag skrattar i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Jäddan

sannie sötsak! hösten har båda sina bra och dåliga sidor. men en sak är säker, jag VILL HÖSTMYSA med dig snart :) puss :*

2007-09-10 @ 15:59:01
Postat av: fiaaoo

jo, någon gång på lördag ska jag väl ha tid ;) ska träna på morgonen tror jag & jocke har innebandymatch som jag vill se.. ska kolla upp lite närmare när jag är free... vill ses :) pussis

2007-09-11 @ 09:21:30
URL: http://iabo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0