3:e april

En ny dag med nya tag och en betydligt bättre dag än gårdagen. Det blev till och med lite bättre redan igår på eftermiddagen. Cyklade iväg till skolan med solen värmandes i ansiktet. Hur kan man undgå att bli glad då. Hade excel övning och det gick väl som det gick, men det var skönt o träffa klassen och bara snacka av sig lite. Åkte hem och åt och fixade mig innan Älsklingen kom och hämtade mig. Åkte till IKEA och hade det bra, hittade lite grejer till mig och en stor tavla till Älsklingen. Fick mig även en glass så det blev bara bättre och bättre. Svängde förbi Älsklingens mamma påvägen hem till honom för att hämta lite grejer. Sen blev det till att montera tavla och det var ju ingen liten tavla. Fick nästan problem med vart den skulle sitta på grund av sin storlek. Men vacker blev det.

Sov helt ok i natt, inga mardrömmar men klarvaken innan kl.6. Vad ska man göra... Väntade tills mamma och pappa åkt till jobbet innan jag gick upp och började plugga. Och det gick verkligen bra, gjorde mer än jag tänkt mig för att det bara flöt på. Gjort alla övningar som jag kan göra än så länge och snart läst ut boken. Har terroriserat Syon på eftermiddagen och tillslut fick jag ett svar. Så nu blir det Handelsrätt och Statistik i höst och det skulle inte vara något problem och komma in sa hon eftersom jag har många högskolepoäng och kom jag mot all förmodan inte in så skulle jag få göra en sen ansöka så skulle de fixa det. Skönt, ett problem mindre att oroa sig över. Nu har jag sökt och det finns inte så mycket mer jag kan göra. Allting löser sig ju alltid.

Ikväll blir det handboll med Anna. Ska hejja på Fialotta så att det går galet bra för dem ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0