18:e augusti

Jobbade och jobbade hela förra veckan. Mötte upp Anna och Jä i torsdags morse och hade en mysig förmiddag på stan. Hade gärna fökt med hem till Anna och ätit scones resten av dagen, men jag var tvungen att jobba. Blev lite jobb i fredags med, mötte upp S på eftermiddagen för ett besök hos frissan. Så härligt att bli ompysslad, klippt och slingad. Men nästa gång blir det en annan frisör. Spenderade kvällen med Älsklingen, blev en tripp hem ntill svärmor och kittens och sen hem till Älsklingen. Var på tok för trött för att åka hem så jag stannade hela natten lång. Blev dock svårare att komma upp i lördags. För då var det Älsklingen som var på tok för trött. Kom hem tillslut och då var det bara att sätta fart. Gjorde mig iordning och sen var det bara att åka och fixa nageln som jag hade av i fredags och sen iväg till jobbet. Blev en bra dag på jobbet, dock min sista på ett tag och jag kommer att sakna det. Men jag hoppas på att jag får komma tillbaka. Kvällen spenderades med S, E, L och Johan. Utgång var planerad men jag var för trött och kände mig allmänt hängig så det blev sängen för min del. Söndagen blev värre, spenderade större delen av dagen i S soffa framför OS och kände mig hängig. Blev upphämtad av Älsklingen och åkte hem till honom och kollade fotboll, sen blev förkylningen för mycket. Blev hemskjutsad och somnade sött i sängen.

Ny vecka, nya tag idag. Blir lite fixande och trixande på dagen och ikväll blir det middag med Anna, Jä och Fia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0