Maybe I´m back

Julen är över och höstterminen har sagt hej då så nu ska jag ge det här med blogg en ny chans. Hoppas på ett roligare liv i vår med mer intressant skola än statistik :P

Dagarna innan julafton och dagarna efter julafton och självklart julafton har varit fullproppade med aktiviteter och härliga tider. Började med lilla julafton för en vecka sedan hemma hos morbror med familj och massa annan släkt. Underbart trevligt. Älsklingen och jag passade även på att besöka hans mamma innan dagen var över. I tisdags blev det uppesittarkväll med Jä och Älsklingen, spelade bingolotto och var nära vinster många gånger. Julafton började men en underbar morgon med Älsklingen. Sen bar det av hem till mamma och pappa för mat, Kalle&co, mat, julklappar och lite fika. Blev en promenad hem till Älsklingens mamma för lite firande med dem innan jag och Älsklingen åkte hem till honom och njöt av en lugn julaftons kväll. Utgång på schemat i torsdags och det blev förfest hos E´s brorsa med sambo och vänner, efter det blev  det en lååång kväll på Pluto innan det blev taxi hem till S för en natt på soffan. Fredagen gick i slapphetens tecken och det var otroligt skönt. Igår blev det lite mellandagsrea med mamma och pappa, införskaffade två förtidiga födelsedagspresenter en dyr och en lite billigare. Men efter den här hösten förtjänar jag dem :).

Kvällen spenderades med Älsklingen som övveraskade med en underbar hemlagad middag medans jag fick vara prinsessa i soffan. Blev två HP filmer innan ögonen gick i kors. Idag har det varit en fixar-söndag, imorgon är det slut på latlivet då det är hög tid att börja plugga till omtentan i statistik. Nu blir det en film och en massa slappande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0