18:e februari


En favorit som spelas väl, only for you

Spenderade gårdagskvällen med min Älskling. Gjorde ingenting speciellt, bara mös och hade det bra. Kollade lite på reprisen av Melodifestivalen för att höra hur det lät på TV, för det var ju inte världens bästa ljud i ABB Arena. Avslutade kvällen med att läsa lite tidningar innan jag somnade.

Så va det måndag igen. Hade lyxmorgon hemma i morse, sov länge, stressade inte, lyssnade på härlig musik påväg till skolan och kommer fram och får höra att föreläsningen är framflyttad en timme. Då hade jag ju kunnat sova en timme till. Men men vad göra. Blev en kopp te och lite snack med gruppen. Sen blev det en kortis till föreläsning som enbart bestod av att försöka ge klarhet i PM arbetet. Tror inte de lyckades så vidare bra :P men vi får se. Blev lite mer jobb på eftermiddagen och vi kom fram till någonting i alla fall. Har spenderat eftermiddagen i sängen med att läsa lite mera. Känns som om det är det enda jag gör, hoppas någonting fastnar i alla fall. Ikväll blir det träning med S och sen hem och försöka sova gott.

Kommentarer
Postat av: evelina

aaa såg ni det live! vad kul!!

2008-02-18 @ 19:05:59
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: jäddan

är i sthlm på lördag o shoppar lite :) hoppas allt är bra :) saknar dig med! puss :*

2008-02-20 @ 15:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0