25:e februari

Måndag och solen skiner genom mitt fönster. Känns som en otrolig härlig start på veckan. Blev dock tidig uppstigning i morse eftersom seminariet började redan kl.8.00 och ingen akademisk kvart fick vi heller. Gick helt ok på seminariet, tack och lov. Fick en grej som vi skulle rätta till annars var hon nöjd. Tur det och glada var vi för vissa andra grupper blev ju totalt sågade. Tog lite semester idag med, men imorgon blir det full fart framåt igen. Resten av dagen kommer spenderas med att packa flyttkartonger och försöka skaffa mig en vettig försäkring. Senare ikväll blir det träning med S och den här veckan ska vi inte slarva. Ska sitta och drömma om Heidi Klum´s underbara klänning ett tag till. Helt underbar, ge mig.

image41
Heidi Klum och Seal på Oscarsgalan i natt. Skulle verkligen inte tacka nej till den underbara klänningen. Inte till hennes underbara frisyr heller, ge mig.

image42
Den magnifika knuten.


Kommentarer
Postat av: johanna

Få förunnat att passa i rött...

2008-02-25 @ 19:40:45
Postat av: Carro G

Själv har jag Moderna försäkringar som hemförsäkring. De var billiga och trevliga, dagens tips. Lycka till med flytten och lägenheten. Vart ligger den, storlek, form?! Har man fått veta det i bloggen än?! ;P

2008-02-25 @ 22:26:29
Postat av: jäddan

haha, ja det vore nog bra med terapisamtal tror jag ;) PUSS

2008-03-01 @ 11:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0