Ännu mera hemtenta

Ännu mera hemtenta idag. Har lyckats skrivit ihop svar på en fråga, men vete fan om jag är nöjd. Kan bero på att frågan är knäpp och att det knappt finns någon bra litteratur till frågan. Har i alla fall skrivit 1½ sida även fast det bara får vara 1. Får se till att solla lite mer imorgon när jag finslipar hela tentan.

Blev step med S igår, nytt pass och ny musik. Gick lagom bra, stod inte still hela tiden i alla fall :P. Ikväll får jag äntligen träffa min Älskling. Känns som om det var evigheter sen <3.

Kommentarer
Postat av: jäddan

uhäää. jag hatar hemtentor! saknar dig sötis!

2008-02-06 @ 17:08:33
URL: http://ettendaliv.blogg.se
Postat av: jäddan

åker tillbaka till uppsala redan idag.. men hoppas allt är bra med dig vännen :) puss&kram

2008-02-09 @ 10:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0