Hemntenta

Tillbringade helgen med att börja med hemtentan, shoppa loss på IKEA och njuta av min Älsklings sällskap. Igår var det tillbaka till vardagen som gällde. Fick gå hela vägen till skolan, och halva vägen hem eftersom det var isgata hela vägen och helt omöjligt att cykla. Snacka om att jag var arg när jag väl kom hem. Spenderade hela dagen i skolan, dubbelföreläsning och sen lite diskutioner som hemtentan. Kom nog fram till lite vettigt som jag kan ha nytta utav. Blev bara hemma på kvällen eftersom bilen inte startade när jag skulle iväg och träna med S. L kom även hem från Thailand igår, hoppas hon inte är allt för brun. Igår var det även våran dag, 4½ år <3.

Ska egentligen skriva hemtenta nu, men som alltid känner man att det finns massa annat att göra. Så här sitter jag och bloggar. Men nu ska jag ta mig i kragen så att de blir träning ikväll med S.

Kommentarer
Postat av: Sanna

fin header du har.

2008-02-05 @ 11:30:08
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0