Fortfarande

Fortfarande dåligt på bloggfronten. Huvudet har mest varit proppat med organisationsteori och alla dess synsätt. Har nästan lyckats tagit mig igenom allt som ska läsas, bara 40 sidor kvar och anteckningar på en aning mer. Spenderade tisdagen med att läsa massor och fundera vad sjutton jag gett mig in på. Tillbringade kvällen hos S, kollade på handbollen och då drar hon upp den där tiden i vårat liv när vi ville bli handbollsspelare. Vi gjorde den enkla analysen av våran hanbollskariär (som varade i ca 2 år), att Fia lyckades aningen bättre, eftersom vi spelade med henne då och hon is still going strong. Kände mig aningen misslyckad i det läget, men vad ska man göra om man inte har talangen. Man kollar på och hejjar :).

Spederade onsdagen med att plugga, skriva kontrakt på lägenheten, gå till tandläkaren, plugga lite mera, träffa Älsklingen och storhandla. Torsdag igår och ännu mera pluggande, aningen ur form så jag fick ställa in dejten med Anna. Får ta igen det på lördag när det ska hejjas på Fian. Fredag idag och äntligen helg, eller helg och helg jag är ju mest ledig hela tiden. Har pluggat ännu mera organisationsteori, packat ner alla flyttgrejer som jag har haft stående och bärt ut i garaget, 5 stora flyttkartonger. Hur ska det här sluta...
Ikväll blir det TV kväll med S och imorgon ska vi äntligen till frissören och bli fina. Färga mig, klipp mig, gör mig fräsch. Just nu är det bara katastorf.

Kommentarer
Postat av: jäddan

puss på dig sötis :*

2008-01-31 @ 15:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0