Framsteg

Tillbringade torsdagen i ryggläge och njöt av att inte göra någonting vettigt. Tränade på kvällen och det gick kalasbra, ett härligt pass som det blir fler besök till. Kom hem och stupade i säng. Pratade lite med Älsklingen innan jag somnade. Hade lite fixardag i fredags, städade lite här, rensade lite där ordnade lite hit och lite dit. Skönt att fixa med grejer som bara blivit liggande över jul och nyår. Träffade min Älskling på kvällen och övade på dödslyft a la Let´s Dance. Lördagen var en dag med full fart, Anna kom och hämtade mig, åkte och hämtade Jä sen ner på stan och intog en lunch på Spicy Hot. Mycket gott och en väldigt bra uppladdning. Tog oss till Västeråshallen för att kolla på Fia och det gick ju kalas. Duktiga tjejor som fixade en vinst och spännande var det. Träffade henne en snabbis efteråt innan det bar iväg igen. Åkte till friskis och kollade på när S och L prövade det nya danspasset, lämnade Anna där. Åkte hem till S, inväntade E och lagade trerätters och bara njöt av god mat och sällskapet. Söndag igår, sista födelsedagskalaset för mig i år :). Blev härliga presenter, god mat och en bra avslutning på veckan.

Måndag idag och totaly ledig. Har inte gjort mycket idag förutom att ringa alla hyresvärdar i Västerås och fixat två visningar i veckan. Bara att hålla tummarna att det går vägen på någon. Veckan fortsätter i samma stil som den börjat :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0