Snökaos

Åkte med S och hämtade hennes syrra på Arlanda igår, gick kalasbra. Lite segt men mycket skönt att få komma hem och sova. Vaknade upp i morse och såg att det var massa vitt ute :). Mindre roligt att jag skulle ha bilen och köra till Sura för att träffa Maria. Men jag tog mig dit levande iaf. Gick igenom alla gammla tentor och käkade en härlig pastasallad. Skönt att träffa någon som man kan diskutera pluggandet med och som kan ge en ett annat synsätt. Åkte hem vid ett tiden och stannade på Maxi och handlade till helgen, och det blev väldigt dyrt för det lilla jag handlade. Antar att det var all ost och kex som kostade, och vinet :P. Längtar som tusan till lördag då jag får träffa brudarna igen. Ikväll blir det TV kväll med S och E, innan E åker till Gävle i helgen igen.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken snygg blogg du har!!
Det är kul att besöka bloggar
som har "blivit ompysslade".
Ha en trevlig helg!

2008-01-04 @ 18:30:27
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0