6:e juli

Blev jobb hela veckan och ibland till och med dubbelt. Jobbade i onsdags och fick njuta av Älsklingens sällskap på kvällen. I torsdags blev det till att jobba dubbelt, först städ&flytt sen lindex. Var aningen trött när jag kom hem och orkade knappt äta än mindre städa när jag kom hem. I fredags blev det jobb och fest på kvällen. E bjödupp till partja och vi var inte sena att haka på. Blev hela tjejgänget och en hel drös annat folk. Frågesport, plockepinn, singstar och kubb kantade kvällen. Mycket trevligt.



Mådde verkligen inte som jag förtjänade i lördags morse, mycket värre. Det värsta var att jag skulle jobba ute på hälla. Trodde verkligen jag skulle dö när jag vaknade första gången på morgonen. Men det repade sig och jag klarade mig fint under dagen, förutom att jag endast hade en kvarts rast och att jag suger på allt vad barnkläder heter. Åkte hem till mami och papi och åt gott. Fick med mig mat hem så jag klarar mig i flera dagar. Träffade Älsklingen på kvällen, blev en kortis ner på Power Meet. Endast när vi gick till affären och köpte gott och det räckte gott och väl för mig. Det är ju så otroligt roligt att bo i Västerås den här helgen, eller inte. Blev till att spendera natten hos Älsklingen då det skulle varit omöjligt att skjutsa hem mig med alla raggarbilar som va ute.

Blev segismorgon i morse och jag klagar verkligen inte. Bestämde dejt med S ute på Löga, så Älsklingen skjutsade dit mig. Det blev walk hem och det var lite småjobbigt. Eftermiddagen har ägnats åt städning på hög nivå och nu är lägenheten beboelig igen. Sista veckan på städ&flytt nu sen är det lindex för hela slanten som gäller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0