11:e juni

Den senaste veckan har varit bra, riktigt bra. Hade slut seminarium förra torsdagen och det gick riktigt bra. Cyklade direkt hem till Annas familj och firade lillasuster som tog studenten. Bjöds på god mat, gott sällskap och massa dricka. Åkte hem en snabbis och gjorde mig redo för kvällens äventyr och sen tillbaka. Blev utgång på Pluto med Anna, Jä, Håkan och även Fia ett tag. Men det var inte överdrivet roligt så vi åt lite Donken och vandrade enr till Vasa och kollade på studenterna innan vi åkte hem. En mycket lyckad dag måste jag säga.

I fredags blev det sol och slappning med S, E och L. Kvällen spenderades på middag hemma hos mami och papi med Älsklingen. Lördagen hade partaj på schemat och det började bra med massa vin/cider hos mig och en hel del sing star. Men sen så kom vi inte in på Kåren för att alla gästlegg var slut. Så det blev en stund på donken för att fundera ut fortsättningen av kvällen. Blev tillslut mer drcka hemma hos S och Segelsällskapsresan med Buffy och Johan. Kom hem tokigt sent och vaknade sent i söndags. Blev en walk med S och sen bara slappa hela dagen. Älsklingen kom hit på kvällen och lika sega var vi båda två. Kollade lite fotboll och hade det mys.

I måndags började jag på mitt nya jobb. Så från och med nu är jag officiellt anställd på Lindex. Jobbade och sen spenderade jag kvällen med S och L och en massa fotboll. Igår var det jobb igen. Sen blev det till att cykla i turbofart hem för att röra mig vidare till S sen. Blev middag med S och L och uppladdning inför fotbollen och självklart machen. Sverige imponerade faktiskt lite på mig, men jag är grymt tveksam till Lagerbäck. Han är så defensiv och har alltid varit. Han måste testa något nytt. Jobb idag igen men bara några timmar. Började dagen med walk med S, sen jobb och nu är det bara slappa som gäller. Har sjukt ont i fötterna efter att ha stått upp så mycket. Älsklingen kommer hit sen efter sin match och spenderar natten med mig.

Imorgon blir det skriva kontrakt för andra sommarjobbet och sen jobba på Lindex. Resten av dagen är ett frågetecken :)

Kommentarer
Postat av: fiao

hej vännen! lördag ser packad ut för min del ;S Kanske en fika hos mig på söndag? ;) lägenheten är inte klar.. men den är åtminstone respektabel :) hör av dig! puss

2008-06-11 @ 21:08:27
URL: http://iabo.blogg.se/
Postat av: fiaoo

grattis till jobbet på lindex stumpan!! :D ses i helgen! puss

2008-06-12 @ 13:50:33
URL: http://iabo.blogg.se/
Postat av: Ellen

Oj, här trillar jag in på din blogg och ser att du fått jobb på Lindex. Jag hade hört ryktas om att nån Sanne skulle börja jobba på 34an hehe. Blir du där över sommaren eller? :)

2008-06-23 @ 17:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0