3:e juni

Tentan var gjord, sommaren kom och lika så slutspurten i skolan och bloggden dog igen. Hinner inte alltid med bloggen, finns så mycket annat som tar tid, energi och som är mycket roligare. Var ledig några dagar förra veckan, spenderade resten av dagarna med att börja på PM:et som ska vara inte på torsdag. Spenderade helgen på bästa tänkbara sätt, vänner, Älsklingen och sommar. Stressig vecka den här veckan men när den är över så är skolan över :). Jobbade med PM:et igår och det gick sakta framåt. Spenderade kvällen med S och E. Skola idag igen och jag tror PM:et blev klart, lite finlir kvar bara. Fixat biljetter till SATC premiären, längtar massor. Såg trailern när Älsklingen och jag var på bio i helgen och den gav mig gåshud :P. Blir en lugn kväll i värmen, S kanske kommer över och kollar sista DH.

Imorgon är det sista rycket med PM:et, lämna in, förbereda presentation och opponering. Måste hinna med några ärenden innan det blir fort hem och göra sig iordning för att traska hem till Kusinen som fyller 20. Kvällen får sen spenderas i Älsklingens sällskap som förhoppningsvis kan få mig att varva ner lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0