18:e mars

Ny dag och nya tag. Sov som en prinsessa i natt, somnade mitt i nya 100:a Höjdare. Har spenderat dagen i skolan, flyttad föreläsning och en massa debattartikel skrivande. Vi trevar oss fram eftersom vi aldrig har skrivit en debattartikel innan, någon av oss. Småbarnsföräldrarna är glömda och just nu är vi proffessorer eller något i den stilen. Makt är att påverka. Cyklade hem i galet äckligt väder, jag som trodde våren hade kommit. Men tydligen inte. Har spenderat eftermiddagen med datorn i knät och bara softat och fixat en del viktiga grejer. Just nu lyssnas det på Björn Gustavsson från Linköping och är inte vidare motiverad till att åka och träna med S. Håller tummarna för att det går bra för Fia ikväll så att det blir massa handboll ända in i maj. Fia, du är bäst i mina ögon.

Imorgon får vi hoppas på att föreläsningen blir av, annars blir det debattartikel skrivande hela dagen. Dejt med underbara Älsklingen förgyller min onsdag.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har en debattartikel om förskolan liggande, kan det duga? :)

2008-03-19 @ 18:23:35
Postat av: fiaao

:)

2008-03-20 @ 19:28:15
URL: http://iabo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0