28:e mars

Hade en superb dag igår. lallade runt här hemma en stund på förmiddagen innan jag begav mig ut i vårsolen. Tog en tripp till Apoteket innan jag åket ner på stan och träffade Sötis Anna med super bruna syster som man egentligen inte vill sitta bredvid. Lunchade tillsammans på Spicy, riktigt gott och efterlängtat. Sen blev det en sväng på stan och lite tittande. Hittade ingenting av intresse. Duktiga mig :). Lämnade sen Anna och hennes sis för att åkta till skolan. Fixade det sista med debattartikeln med Christian innan vi hade seminarium. Det gick nog helt ok, sa en del saker men det var väldigt svårt att komma in i debatten. Speciellt när den ibland gled ifrån själva ämnet. Fick även veta att vi fick VG på PMet och det känns ju superbra. Cyklade hem i vårsolen med vinden i ryggen. Spenderade kvällen med att kolla lite Greys och även kika lite i kurskatalogen inför hösten. Har hittat en del intressanta kurser, verkar som att det blir ett helt juridikblock under hela hösten.

Idag har det inte gjorts mycket. Gick upp i skaplig tid och bakade mockarutor till Älsklingens födelsedag och pluggade lite. Sen bar det av hem till kusinen för att besöka lilla bebisen. Det var mig en liten sak och mycket söt. Nu ska det endast slappas lite innan Älsklingen kommer och hämtar mig och då ska det slappas lite mer och bara njuta av att det finns någon som får mig att må så bra.

Imorgon ser det ut att bli rajraj (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0