3:e mars

Förra veckan passerade i en rasande fart. Ägnade väldigt mycket tid till PMet och det lönade sig. Fick mycket bra kritik idag på seminariet och den negativa kritik vi fick var inte direkt något sågande. Otroligt skönt. Spenderade lördagen däckad i sängen med öronont. Galet vad hemskt det kan vara ibland. Åkte hem till Älsklingen på kvällen och blev ompysslad. Var tyvärr tvungen att avboka en efterlängtad fika med underbaraste Anna och Fia. Men hoppas på dubbledos av Fian i helgen och en lite underbar tjejkväll med Anna, Fia och Jä på torsdag. Efterlängtat och väldigt välbehövligt. Behöver en lite uppdatering av allas liv och bara få vara med favvisarna. Har spenderat dagen i skolan med seminarium i morse. Resten av dagen har spenderats med att leta orginal källor som våran lärare tyckte att vi skulle läsa till PMet, hur lätt det nu är att få tag på. Åkte till hyresvärden sen och valde tapeter till köket. Tror de ja valde kommer bli perfekta, neutrala men ändå härliga. Håller på och tar mig igenom två orginalartiklar nu, segit. Ikväll bär det av till S för lite kvalitetstid. Ingen träning då båda varit krassliga i helgen. Och imorgon kommer E hem för en snabbvisit innan hon åker vidare till London. Så imorgon är det tjejkväll på schemat.

image43
Min önskedröm, i sommar kanske det blir mitt. Ska iallafall
drömma om det.


Kommentarer
Postat av: Emil

Din önskedröm var rätt snygg. Det är ett armband va? (a)

2008-03-03 @ 17:38:12
URL: http://eliassson.blogg.se
Postat av: Hannah

Hej! =) Hoppas du får en fortsatt trevlig kväll =)

2008-03-03 @ 17:44:05
URL: http://hsomihg.blogg.se
Postat av: frida

ja.. jag drömmer oxå om det! sååå fint

2008-03-03 @ 17:50:44
URL: http://surrender.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Så fint

2008-03-03 @ 18:45:44
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: fia

men hallå... TOTALT förbjudet att länka till en såndär hemsida med sådär sinnessjukt snygga prylar (och sådär lagom sinnessjukt dyra för någon som sparar..) du skulle ju hjääälpa mig att spara..? HJÄLP. ;P ses imorgon min sköna!

2008-03-05 @ 21:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0