14:e maj

Har inte pratat med min Älskling sen i måndags kväll och det känns verkligen. Saknar att bara kunna höra av mig, vill ju inte direkt störa på jobbet när det är det enda nummret som finns. Hade behövt någon som peppade mig igår när världen känndes rätt pissig. Någon som sa att jag var bra även fast jag kanske inte var så jävla bra. Någon som bara kunde hålla om mig och göra allting bra. Har inte haft någon glöd den här veckan allas, allt har bara varit jobbigt och tråkigt. Jag måste hitta glöden tills imorgon. Jag måste visa upp mitt bästa jag, för jag vill verkligen det här. Jag ska fixa det.

Spenderade större delen av gårdagen i soffan och gjorde inte mycket alls. Kollade på när EM-truppen presenterades. Inga direkta skrällar direkt. Kul med Henke men Daniel Andersson, är inte han lite väl avdankad och B-ig. Tog en walk med S på kvällen och sen kollade vi DH. Sov förvånandsvärt bra inatt och hoppas på att det håller i sig. Idag är det onsdag och mitten på veckan och endast 3½ vecka kvar av skolan. Jag längtar. Har föreläsning idag, och jag hoppas på att det blir en riktigt lätt och bra föreläsning. Sen ska vi fixa inlämningen och jag hoppas på att det går fort för sen vill jag hem och hitta glöden och förbereda inför imorgon. Spännande.


Högst upp på önskelistan just nu :)

Kommentarer
Postat av: fiaao

men hey stumpan!

du är grym och allt kommer ordna sig, ibland går det tungt bara! om någon klarar pluggeriet så är det ju du!! snart kanske vi bor lite närmare varandra så jag kan komma och peppa dig med en bulle emellanåt ;D ring om du behöver pepp hörru! pussis

2008-05-14 @ 16:38:17
URL: http://iabo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men, jag som trodde våra skrattkvällar hjälpte=)?!Ibland är livet tungt men det fixar du! jag finns här om du vill prata men det vet du redan!

2008-05-14 @ 22:35:56
Postat av: Anonym

tänker på dig idag, mentalpepp :) hoppas du kan känna det! om du bara är dig själv kommer det gå toppen. rings. pusspuss anna

2008-05-15 @ 08:55:45
Postat av: jäddan

jag vet att det kommer gå bra idag vännen! Du kan ju det där redan, visa det :D :*

2008-05-15 @ 11:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0