15:e maj

Fixade inlämningsuppgiften igår och en sten föll från mitt hjärta. Kom hem tidigt från skolan, la mig i badet i över en timme och bara hade det bra. Tror det var lite mig tid som fattades. För glöden är nog tillbaka. Spenderade kvällen med min Älskling. Kollade hockey och tvättade lite. Sov galet bra i natt och vaknade till och med innan klockan ringde, men somnade om och då var det ju döjobbigt att gå upp när den ringde. Tog mig en lugn och skön morgon och sen cyklade jag iväg till Lindex. Där har ja sen spenderat min dag. Fick galja, larma och stå i kassan. Kassan var verkligen kruligt till att börja med men det gav med sig. Det var dock inte så mycket folk så det fanns inte så mycket att öva på. Men min handledare verkade nöjd så hon skulle ringa imorgon eller nästa vecka för hon ville nog att jag skulle komma in och träna en dag till. Hoppas på att hon tyckte jag var lika duktig som jag tycker att jag va. Gick till Anna´s H och köpte lunch som jag tog med mig hem. Nu blir det lite tentaplugg och ikväll blir det walk och snack med S.

Kommentarer
Postat av: fiaoo

haha, du menade namnsdagen va? annars tar jag gärna emot en födelsedagspresent också... ;D haha. saknar dig gullunge!

2008-05-15 @ 15:26:46
URL: http://iabo.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra jobbat gumman! missade dig precis på cornetto igår... skulle ner och shoppa lite små prylar :) kom och drick vin ikväll om du vill. rings. puss

2008-05-16 @ 09:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0