16:e maj

Spenderade gårdagskvällen med S, promenerade, pratade och tittade på TV. Väldigt trevligt :). Skola idag med världens segaste föreläsning. Och det blev bara mindre och mindre studenter i salen ju längre tiden gick. Det känndes som om vi aldrig skulle få sluta. På första rasten visade det sig att tentorna kommigt och vilken berg-och-dalbana min mage åkte då. Tog mod till mig på andra rasten och gick och hämtade den. Lycka. Jag som trodde jag var totalt körd, men inte då. Ett problem mindre i världen. Nu är det bara den här tentan kvar, ett PM och en inlämning. Men det ska nog ordna sig. Hoppas jag klarar den här tentan för då kan Älsklingen och jag åkta till Stockholm på fredagen istället för på lördagen när vi ska dit och titta på Lasse i Agusti. Vore mysigare och roligare för jag vill göra grejer. Städade och handlade när jag kom hem från skolan och nu har jag äntligen satt mig. Snart blir det dusch och matlagning innan Älsklingen kommer och hämtar mig.

Imorgon är det lördag och tentaplugg står på schemat. Det kan ju verkligen bli roligare än så. Men vad ska man göra. Kvällen bjuder på dejt med S och L. Måste få höra allt om L´s Au Pair familj i USA.

Kommentarer
Postat av: jäddan

vad har hänt med din uppdatering? :P ses på lördag söta du :) pusspuss

2008-05-22 @ 17:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0