26:e maj

Det blev tentavecka och bloggen dog. Hade fullt upp förra veckan, skolan hela dagarna och en massa annat på kvällarna. Är glad att jag överlevde utan att stupa av trötthet och stress. Spenderade fredagn i skolan och pluggade, men inte allt för länge. Gav upp strax efter tolv och gick och åt kebab. Sen blev det hem och städa och ha sig. Spenderade kvällen hemma hos S med alla bruttorna. Mycket trevligt även om det blev en tidig kväll för min del. Lördag och tidig uppstigning på grund utav tenta. Sjukt nervös. Men det släppte en bit in i tentan och jag hoppas på att det gick bra. Gick en sväng på stan efter och unnade mig en fin klänning. Kom hem och somnade på soffan, vaknade vid halv tre och då var det bara att sätta fart. Fixa mig, fixa det sista med lägenheten och göra pizzadeg. Träffade Anna, Fia och Jä och handlade massa gott. Cyklade hem till mig och lagade god pizza, drack massa gott, åt mycket mer, sjung singstar och kollade på Eurovision. En fantastiskt bra kväll.

Vaknade vid 9 igår och började röja upp efter lördagen. En massa massa disk. Men det gick relativit fort, och lägenheten var fin och städad igen. Gick ut och powerwalkade i en timme och sen blev det lite styrketräning hemma. Åkte hem till mamma och pappa och firade mamsen och åt god mat. Fick även med mig god mat hem, I like. Spenderade kvällen med min Älskling, massa mysigt.

Oväntat ledig idag och mycket skönt. Vet inte vad jag ska göra, hoppas på att det blir stan och lite shopping med Anna lr Jä lr kanske båda :). Ikväll blir det fotboll med S och E och imorgon är det nya tag i skolan.

Kommentarer
Postat av: jäddan

yeeej :D fast eget är det inte, men det är bra iaf :) puss!

2008-05-29 @ 16:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0