1:a september

I´m very bad på att blogga. Men det ska väl bli lite rätsida på det nu när skolan och hösten har kommit. Spenderade den sista veckan i augusti med skolstart, scones-kväll, plugg, kårpremiär med kalasfylla, bakisdag och bakiskväll med S och middag och myskväll med Älsklingen.

Idag är det måndag och 1:a September, helt galet vad fort sommaren har gått och nu märks det verkligen att det börjar bli höst. Lite kyligare och lite gråare iallafall idag. Är ledig idag, har pluggat lite nu på morgonen, snart blir det VBÅ och sen städa klart lägenheten som jag började med igår. Ikväll är det inventering på Lindex som gäller, hoppas det går bra och inte tar allt för lång tid.

Imorgon är det back to school och vi får hoppas att de går bättre med tågen än det gjorde förra veckan. Och imorgon börjar även det "nya" livet med träning. Ska bli skönt att komma igång och jag känner mig motiverad, undra hur länge den sitter i :P. I helgen blir det Sthlm med S, utgång och mys är planerat och jag är taggad.


En "katastrof" på väg att hända (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0