2:a september

Inventerade på Lindex igår och det gick kalasbra. Var bara underkläder som skulle inventeras så de gick fort som bara den. Älsklingen var sötis som skjutsade dit mig och hämtade mig så att jag slapp cykla aldeles själv. Imorse vaknade man upp till grå-tråk-väder. Mötte upp S strax efter 8 för en cykeltur i regnet till stationen. Den här gången gick det iallafall bra med tågen och alla kom fram glada. Föreläsningen gick bra och sen var det bara att sprinta tillbaka till tåget och åka hem. Blev en sväng på stan innan jag åkte hem, var tvungen att kika in på jobbet och fixa lite saker. Saker som egentligen skulle ha fixats för en månad sen, men som tur va så löste det sig prima. Nu måste jag ha bättre koll.

Har spenderat eftermiddagen med plugg, The Hills och peppning inför träning med dunderbra musik. Nu blir det matlagning och diskning innan det bär iväg.

Back to boogaloo (Where the club is kicking)

Back to boogaloo (Every tounge is licking)

Play my peek-a-boo (Where the club is kicking)

Back to boogaloo

 

(Barcelona) Got a ticket to the sky

(Barcelona) By the late night flight

(Barcelona) Gonna shake on the high

(Barcelona) In the neon lights

 

'Cause you were the best thing ever

Never, never loose you out of sight

I gave you my sweet invotion

Stronger than motion

Things will be alright


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0