Tankar

Det enda jag har gjort i nästan 6 år är att älska dig. Älska dig över allt i denna värld. Du är den som har gjort mig hel när jag har varit halv. Du känner mig bättre än någon annan, det räcker att du tittar på mig så vet du. Det räcker att du tittar på mig och jag smälter. Jag har minnen med dig överallt, platser, musik, filmer, dofter, maträtter, tv-program, kläder och allt annat man kan tänka sig. Vad ska jag göra med dem nu? Jag vill inte glömma, men det gör för ont. Det finns för mycket känslor hos mig för att det här ska gå bra. Det enda jag vill är att höra av mig till dig och få dig att trösta mig. För det är de du och jag gör, finns för varandra när de är jobbigt. Finns för varandra när livet leker. Det enda jag vill är att dela mitt liv med dig. Bli skrynklig med dig, dela livets upp och nedgågnar med dig. Men det räcker ju tydligen inte med att bara en vill mer än hela världen. Men jag vägrar ge upp tanken på att aldrig vara nära dig igen. Jag vägrar. Du är det bästa som har hänt mig. Jag vill tro men samtidigt inte, för jag vill inte bli mer ledssen. De enda jag har velat sen jag träffade dig är att vara din för alltid, men du vill inte vara min..Underbara vänner försöker trösta mig och hjälpa mig förstå men hur ska det gå när den enda jag vill höra ifrån är dig! Hur ska jag sluta kunna bry mig om allt du gör, vad du gör, när du gör. Hur ska jag kunna sluta vilja höra av mig till dig varje dag när vi har hörts på något sätt flera gånger om dagen i nästan 6 år. Hur ska jag kunna vara med dig utan att vara nära dig, när det är de enda jag vill. Hur ska jag kunna göra någonting utan att tänka på när vi gjorde det. VI du&jag som skulle vara för alltid. Men nu finns det bara en hög med papper fulla med tårar.... Jag vill inte. Varför får alla andra träffa dig men inte jag, när det är min enda önskan? Jag lyssnar efter din bil, efter dina steg. Önskar du kom hit och överaskade mig, men det sker bara i mina drömmar. Mina drömmar som just nu gör för ont.

Jag har älskat dig över allt i nästan 6 år och nu får jag det inte. Hur svårt kan det bli. Jag hoppas du hittar det där som saknas, även om jag inte vill hoppas. För det enda jag vill...

Kommentarer
Postat av: Sara

Darling, alltid finns jag här för dig i vått och torrt! Allting kommer att ordna sig även fast allt känns som ett svart hål just nu! Vi fixar detta tillsammans!

//Sara

2009-04-11 @ 12:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0