Äntligen!

Äntligen Äntligen Äntligen! Vickan och Danne ska gifta sig och det va verkligen på tiden :). Som jag ser fram emot ett kungabröllop. Det gjorde min dag minst sagt. Annars har det verkligen inte hänt mycket idag. Vi hade informationssökningsföreläsning till uppsatsen och det va inte mycket folk där. Men det var skönt att gå och Linnea och jag fick lite bra tips. Efter föreläsningen satte vi oss och brainstormade lite kring uppsatsen. Men just nu känns det verkligen som om vi bara går i cirklar och vrider och vänder på de frågeställningar vi ställt upp från början. Det känns inte riktigt som att de är läge att börja ta kontakt med något företag förän vi snackat med våran handledare, när vi nu får någon.

Vi gav upp på eftermiddagen och jag cyklade hem och bakade, har fixat dumlemuffins och nu står det en sockerkaka i ugnen. Mums :). Har även kollat på presskonferensen för Vickan och Danne, så söta tillsammans. Har under dagen styrt upp helgen i Uppis med Anna, Fia och Jä, längtar så. Hinner även hem till födelsedagskalaset för stans sötaste unge på söndag. Nu blir de en smoothie och bara slappa i soffan. Té och fika ikväll, självklart, måste ju fira förlovningen :p.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0