En lördag i januari

Onsdagskvällen var helt underbar. Tränade med S och ett gäng gamlingar. Vi kände oss totalt missplacerade så det där gör vi inte om igen. Kom hem och duschade och lagade mat innan Älsklingen kom. Och han hade med sig blommor till mig :). Härliga rosor till mig för att jag är så gullig. Det värmde mitt hjärta. Sen hade vi en lugn och mysig kväll i soffan innan Älsklingen åkte hem och jag kröp ner i sängen eftersom klockan skulle ringa  tidigt i torsdags.

Torsdagen bjöd en helt sjukt mycket plugg. Spenderade större delen av dagen i biblioteket på skolan och fixade iordning anteckningarna från tidigare i veckan och läste lite. Sen kom PM uppfigten ut och jag fick typ panik. Satte mig och läste artikeln och fick lite paus när S kom förbi och snackade lite skit. Läste lite mer efter det och sen blev det en snabb lunch innan Linnea kom till skolan. Vi diskuterade artikeln lite och la upp en plan för skrivandet av PM:et och jag kände mig så otroligt mycket lugnare. Cyklade hem och terapi-diskade och fixade god mat. Spenderade kvällen hos S med henne och E. Kollade på Changeling och den var helt ok, men den hade nog varit bättre på bio än på en dadaskärm :p.

Fredag igår och jag mötte upp Linnea i skolan på morgonen och vi började med PM:et, det gick riktigt bra och vi har skrivit hälften av frågorna så det här ska nog gå bra. Vi tog en tidig eftermiddag och det gjorde gott. Kom hem och gjorde ingenting, somnade i soffan, mötte upp S och gick hem till Golden Hill och fixade hos hennes päron. Sen kom E och hämtade oss, så blev det en sväng till Maxi för att inhandla smörgåstårta. Så det blev en riktigt lyxkväll hos S med smörgåstårta, lite gott och Let´s Dance. Jag tyckte faktiskt att Kitty borde ha åkt ut då hon verkligen inte kan dansa, men Linda och hennes partner hade ju inget samspel så det kanske var bäst att de fick lämna.

Sov otroligt gott inatt och det gjorde mig bra för den deär bultande huvudvärken försvann. Har inte gjort mycket för världen idag om jag ska vara ärlig. Röjde upp här hemma och diskade upp disken. Sen plockade jag bort julen, nu är det bra städa som är kvar men det lämnar jag tills imorgon. Snart bär det av hem till päronen på Golden Hill och sen blir det hem till Älsklingen för mys <3.

Kommentarer
Postat av: fia

hej darling! :) förlåt att jag nog glömde svara på ditt senaste sms, mycket att tänka på.. det blir lite snurrigt! jag saknar dig, kan vi fika snart? eller i alla fall hänga lite? :) puss&kram

2009-01-20 @ 12:07:51
URL: http://iabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0