Jag fyller tant, eller nästan :)

Igår blev det en latis dag, åkte hem en sväng till Älsklingens mamma och hängde lite. Sen bar det av hem och jag napade en sväng på soffan innan det var dags att ta tag i sitt liv. Fixade mig och gjorde mig vacker och strax efter kl.19 kom Älsklingen och hämtade mig.

Vi promenerade hem till David&Anna och spenderade en underbar kväll där. Det blev långbord med trerätters, underbart sällskap av grabbgänget och respektive, JVM, alkoholhaltiga drycker - helt enkelt en kalasbra kväll. Vid 12 slaget bjöds det på skumpa av värdparet och raketer smälldes av på innergården. Det kramades och pussades in ett nytt år, 2009. Jag fick en underbar skönsång av sällskapet då klockan passerat 00, och det blivit min födelsedag. Även S och E ringde och sjung underbart. Efter missödet att bli utelåsta och tillslut lyckats ta oss in i lägenheten igen så blev det lite chill och något glas champange till innan Älsklingen och jag vandrade hem i sällskap med ett annat trevligt par.



Vaknade i min Älsklings famn imorse till en underbart solig dag, som var min födelsedag :). Senderade segismorgon i sängen med en hel del Vänner innan vi tog oss upp och fortsatte med Barnen i Bullerbyn. Blev även introducerad för Spotify av Älsklingen i morse, det måste vara det bästa som finns :). I love. Älsklingen rörde sig hemåt och jag tog tag i mitt liv innan jag åkte hem till E. Spenderade eftermiddagen hemma hos E med henne och S, "kollade" på Ivanhoe och låg som ostbågar i fotöljen. Cyklade hem till mamma och pappa och bjöds på god födelsedagsmat och lite presenter. Blev en tidig kväll då det verkar som om en förkylning har smygits sig på. Kvällen har spenderats i soffan och snart är det dags för ET och en god natts sömn.

Imorgon blir det födelsedagsfrukost med bästaste bruttorna och efter det tentaplugg, det är dags att fokusera nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0