Rosa härliga tulpaner & snö

Gårdagen blev en lång dag. Steg upp tidigt och bakade scones till mina härliga vänner. De blev riktigt lyckade :). Vännerna kom förbi runt 9 och gav mig härligt rosa tulpaner. Tack söta ni. Snacka om vårkänsla, ge mig mer sol och värme och härliga färger och vita sneakers. Njöt av en duderstor och god frukost och snackade om det mesta. Försökte även styra middag och partaj någon gång då alla inte var upptagna, omöjligt. Det blir iallafall en natt i Uppsala om två månader. Röjde upp efter frukosten och slog mig ner med statistikböckerna och började göra övningar, gick helt ok men hjärnan var för trött. Röjde upp ordentligt här hemma och slappade lite istället. Kvällen bjöd på movienight all alone. Gick till ICA och hyrde film, Brudens bäste man, tyckte den verkade lagom lätt för ett tungt huvud. Blev en otroligt skön kväll där ögonen gick i kors strax innan 23.

Tidig uppstigning i morse, tittar ut och ser att snön faller och det går ju inte ihop med mina planer om vår snarast. Blev en vaknastund i soffan och sen smoothie och mackor. Nu är latsidan över, mer statistik idag, hela dagen :(. Men ikväll får jag träffa Älsklingen som gått och blivit lite sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0