Sista rycket

S och jag tog oss en riktigt kylig promenad igår. Det var riktigt jobbigt i början när det bara stack i huden av kylan, men efter ett tag blev det helt ok och man började få upp värmen. Men det var ju så otroligt skönt att komma in i värmen. Blev en otroligt lugn och seg kväll i soffan med en hel del tv och lite te och digistivekex. Kröp ner i sängen och somnade sött, klockan ringde igen kl.02.00 för att engagera mig i JVM. Det gick väl lite sisådär för både mig och grabbarna, sov mig mest igenom matchen och lite in i 3:e perioden gav jag upp och stängde av TVn. Jag behövde skönhetssömnen.

Tidig uppstigning idag med och idag är det sista rycket inför tentan som gäller. Gäller att komma i rätt sinnesstämmning med inga hinder så ska det nog lösa sig. Förhoppningsvis. I eftermiddag blir det träning med S, det där strand 2009 var det ju :P. Efter träningen blir det bara till och slappa för att få en god natts sömn så att man är på tårna imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0