Just another day

Men inte i paradiset :(. Jag fattar inte var all snö kommer ifrån, ska det vara så svårt att fixa lite sol, barmark och doften av rensoppad asfalt. Tydligen. It really really sucks. Gårdagen spenderades med näsan i böckerna, kom inte så långt som jag hade hoppats dock. Otroligt frustrerande, men man kan ju inte tvinga in det. Fixade och donade lite hemma på eftermiddagen innan jag hade tvättis. Skönt att äntligen få tvätta eftersom det inte hänt på nästan en månad. Snacka om att det var roligt att klä sig i morse när det fanns rena kläder. Lovely. Pest var dock att ena maskinen inte kunde centrifugera så det var blött blött blött. Men men, det blev ju rent och tort iallafall. Stannade hemma på kvällen istället för att hänga med S och E eftersom tvätten drog ut på tiden. Kollade lite på Den rätte för Rosing och på DH och efter det somnade jag sött. Otroligt skönt att kunna somna obehindrat ibland. Vaknade dock med ett ryck när VLT kom i morse, jag fattar inte att de inte kan ta det lite lugnt när den kommer. De väcker ju hela huset.

Kom upp och kollade ut och det var bara vitt vitt vitt. Fixade lite hemma innan jag packade med mig allt som ska med till skolan. Sitter med Linnéa och filar på det sista på PM0 till uppsatsen. Efter idag är det full fokus på tentan. Det är Högvarv på skolan idag så det kryllar av folk. Nästan så att man blir lite folkskyg. Skönt att vi har gömt undan oss i biblan och slipper det värsta. Ikväll blir det till att träffa Älsklingen, som jag längtar. Nu; tillbaka till uppsatsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0