Röda små djävlar

Hade ettotroligt tungt hjärta i måndags och ingen större lust till att göra någonting. Saken blev inte bättre av att natten var fylld av många knasiga drömmar. Fick lätta mitt hjärta för några människor som förstår mig så väl. Ibland vill man bara att någon ska lyssna utan att komma med sina kommentarer och åsikter. Det bara välde ur mig, tillsammans med en mängd tårar. Men oj vad bra det känndes efteråt. Det finns verkligen människor som bryr sig, utan att döma. Fick en extra energikick när hjärtat inte var lika tungt längre. Så uppsatsarbetet fortsatte och närmade sig verkligen slutet. Blev träning med S på kvällen och det var tur att jag pallrade mig iväg, för de va skönt att hoppa o studsa lite så att huvudet slipper fundera så mycket.

Igår blev vi klara med uppsatsen. Super skrämmande men galet skönt. Fick nästan lite panik när vi skulle skicka in den. Att lämna ifrån sig det som vi har pysslat med i nästan tre månader det var riktigt jobbigt. Att någon ska bedömma det vi verkligen har slitit med och lagt ner sjukt mycket tid på. Skrämmande. Fixade även ihop presentationen som ska göras när vi går upp med uppsatsen på fredag. Kom hem och ängnade eftermiddagen/kvällen med att göra den första sidoopponeringen. Började även styra upp nästa helg då det beger sig till Sthlm för att kolla på Bruce. Längtar :)

Onsdag idag och idag bär jag rött dagen till ära. Det beror ju på att mina små röda djävlar spelar CL final ikväll. Och de ska ge Barca på moppo :P. Började morgonen med att hänga lite framför datorn och börja med den andra sidoopponeringen innan jag hade tvättis. Sprang fram och tillbaka till tvättis och opponerade hela förmiddagen. Åkte ner en snabbis på stan vid lunch och gick en snabbis på Apoteket och hämtade ett paket på Lindex och ett på ICA. Det på ICA var en belöning till mig själv, för att jag klarade av statistiken trotts att den var fördjävlig och att jag genomfört den här våren med bravur trots att livet vänts upp och ner. Jag hade lika gärna kunnat lägga mig i sängen och inte stiga upp för än i augusti om jag kännt för de. Men det hjälper att ha bra människor kring sig, my people. Tog tag i huvudopponeringen när jag kom hem och har varvat den med vikning av tvätt, surfande och diskande. Multitasking :P. Nu lyssnas det på Velvet och laddas inför kvällens träning, arobics :). Sen blir det till att speeda hem och springa genom duschen för att bänka sig inför finalen. Ikväll har jag två djävlar på mina axlar, en är korean och en är portugis :)



Kommentarer
Postat av: Anna

Du är härlig min vän! Hoppas vi ses snart <3

2009-05-28 @ 09:53:53
Postat av: jäddan

oh jag hade missat att du börjat blogga igen :) du är den sötaste jag vet sanne! SAKNAR DIG <3

2009-05-28 @ 16:02:48
URL: http://ettendaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0